Reparaties:
Als u een apparaat wilt laten herstellen gaat u naar het Reparatie Aanvraag Formulier. Vul deze in en verzend deze door op de button verzenden te klikken. Vervolgens krijgt u een bevestigingsmail, print deze uit en voeg de print bij het apparaat als u hem opstuurt of zelf brengt.
Wij onderzoeken het apparaat en , indien gewenst, delen wij u mede wat de kosten van herstelling zullen zijn en uiteraard hoelang het zal gaan duren. Na de reparatie krijgt u per email een factuur en kunt u na betaling het apparaat ophalen of wij sturen het terug. Mocht u besluiten om een apparaat niet te laten herstellen dan rekenen wij onderzoekskosten en verzendkosten voor het terug sturen. Omdat wij hier geen vast tarief voor kunnen rekenen zal dit ook altijd in overleg gaan. Want drie uur onderzoek in een transceiver met een dagwaarde van 200.- doen wij natuurlijk niet. U krijgt drie maanden garantie op de reparatie. Hetzelfde probleem wel te verstaan! Geen garantie op een ander defect!
Onderdelen:
Een onderdeel kunt u aanvragen op de link “Onderdelen aanvraag”. Hoe meer informatie u geeft hoe sneller wij aan u vraag kunnen voldoen. Alle fabrikanten werken namelijk met onderdeelnummers. Als u dit heeft dan heel graag! U krijgt van ons vervolgens bericht van de kosten en leveringsdatum.
In en verkopen gebruikte apparatuur:
Als u uw gebruikte eventueel defecte apparatuur wilt verkopen stuur ons een mailtje met zoveel mogelijk informatie. Of stuur het apparaat aan ons op dan bieden wij na onderzoek een passend bedrag.